måndag, augusti 11

En halv evighet.. å lite till...

.... Trodde det var så länge sen jag hade bloggat, men tydligen inte. De var i fredags x) Nåja, både lördag och idag har uppfattats som 2 dagar, så inte konstigt om jag är lite yr i skåpet.

Tröttheten å värken börjar bli måttligt påtaglig nu, känns som man gått omkring å pms:at i 2 veckor ungefär. Jag kan bli så infernaliskt trött på att vara trött. Men sen vaknar man med en jävla värk varenda förbenade morgon. Tydligen verkar det gå i skov det här -whatever- jag har, för före det här så tror ja att jag sov relativt bra. Nåja, värmen har ju påverkat den oxå... Men att jag springer marathon på nätterna vet jag inte om  beror på värmen eller om det beror på värken.  Hur som hafver är det irriterande!

Jag har dessutom bestämt mig nu vilken kameramodell det ska bli, efter mkt velande å tvekande. Dessvärre var det inte den billigaste kameran, så de lär dröja innan jag köper den. Men beslutet kändes rätt :) Får se bara om ja orkar hålla mig, å int köper en billigare kamera före ;)

Ja vad annat då? Lär dra ti sverige på en minisemester nästa vecka....  Päronen tyckte jag gott å väl kan komma med som int har rest nåt på tusen år (förutom den lilla utfärden ti ericsberg å uppsala), så... får väl göra det då. Blir först Haparanda, ikea å hööks, sen drar vi ner till Luleå. Sen vet man int riktigt om de blir mera eller om vi kommer hemåt då.

De e ju typ nu då som jag sku vilja ha en fungerande laptop...Visst, vi har både Mas å Pas miniläppisar, men ja får ju hysterianfall me dom. Int för att min e bättre, men den e ett halvt sekel äldre.

Sitter å funderar dessutom på om ja borde byta namn på bloggen, dessvärre går det ju inte att byta adress... såvitt jag vet. Den startades egentligen som ett sidoprojekt som aldrig blev av, å sen har ja nu bara börjat  vardagsblogga här. Sku ju int riktigt ork börj byta blogg bara för det ;) Nåja, får la se.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar