tisdag, augusti 26

Ere int eina...

... så ere ana!

Letade lite foton från lagmästerskapet i helgen, å så kom kamerafebern då istället. Nåja, inte så många månader kvar till december, enda problemet är den jag ska ha e liiiite just dyr. Hade jag gått ner en modell så hade jag haft råd sådär rätt å slätt me skatteåterbäringen, men mitt enda krav föll bort oxå på nästa modell neråt. Så...

Inte nog med häst- och kamerafeber, verkar ja ha dragit på mig riktig feber oxå. Nä, har egentligen inte testat, men varit dödligt trött i dagarna 2, frusit som faen osv osv osv. Håller på avslutar mitt kaffe här, å sen blir de sängen för idag.

Int blev de bättre sen heller att man gick in på kameralaukku å hitta en 7D för 600 spänn heller, som är en modell högre än den jag tänkt köpa. Men den blir nog liiiiiite för svår, såååatteee...


Kanske ja sku skapa ett sponsorkonto? Höhö, den som sponsrar får gratis bilder? ;D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar