fredag, augusti 22

Klagan...

.... Nu ska jag beklaga mig, så den som inte orkar läsa om mina krämpor kan sluta läsa nu.

Sen resan har jag haft infernaliskt ont  i min ena höft. Eller snarare ovanför höftbenskammen. Jag vet inte exakt riktigt hur jag ska förklara, tror det är muskulärt, men sku borda kolla upp hur musklerna går där.


Här är ljumskmusklerna, men de känns på nå vis ändå som de sku gå över/runt övre kanten av höftbenet. Nåja, känner inte så bra nu när jag sitter stilla.. Nä måste nog vara Gluteus Medius som e sjuk, oerhört irriterande är det dock. Vet inte varifrån det kommit heller :S Å det blir bara värre å värre för varje dag -.-

Inte nog med det så är det strul med vänstra axeln ännu. Tror det var den som började krångla vid simningen, minns inte riktigt. Nå den känns av ännu, kan inte självmant lägga vänster hand på höger axel utan att de skär till på framsidan, troligen nå ligament eller senor som e slut. Inflammation tror ja inte riktigt på, eftersom det varken är svullet eller varmt. 

De e så ljuvligt när man e sådär trasig. 

Alltså jag måst erkänna en sak. Ni som det berör, ni lär nog bara garva åt mig, men de e helt på riktigt. Stallsflickorna e ju ... Ja vilken ålder e ni i nu? 15 å uppåt? Nå, jag e ju sådär meganojig att ja ska va som typ världens pinsammaste person som talar me dom. Ja vet int vaför ja nojar så över de, ja kommer bra överens me dom, men på nå vis e de så .... ja... Alltså vi stalle går de bra, men sådär när ja ser dom på andra ställen... x) Men jag tror nog att dessa stallsflickor är vettiga i huvudet till skillnad från mig då ja va tonåring höhö ;D De e nog säkert ba i mitt huvu, men ändå :D 

Man har ju känt dom i bra många år nu redan å e goda vänner, å jag har, som jag alltid sagt, int nå skillna på ålder på folk ja umgås med. Ja behandlar int en person efter deras ålder, ja behandlar dom som individer. Om man nu ska gå lite djupare på det hela. Just av såndära gånger som jag brukar funder om ja int på ett eller annat sätt borde jobba med ungdomar. Livserfarenhet har jag ju som jag sku va ungefär 80 år gammal ;) 

Nämen ja tycker de e roligt då man kan umgås med människor i väldigt varierande åldrar :) 

Näpp, nu borde jag börja tagga, ska ti lärrys åtminstone ikväll, sen får man se om det bär vidare eller nä. Lär ju inte kunna shejka me min höft ;) Eller så är det kanske just det som behövs!! :D 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar