måndag, mars 10

Grymt grymt sa grisen...

Heh... ;)

Den här dan kan man säga att verkligen har gett mig lite mixed feelings. Sad but happy. Nu e de helt slut med lastbilskursen, vemod de luxe! Fick våra intyg från Optima och från Trafi, så de känns ju nog fint. Men som sagt, vemod... (Sentimentala jävel...)

Sen var de ett par timmar slappa å så var det dags för vattenjumppan. Fick väldigt sjuka vrister, å nu har jag verkligt ont i högra axeln (int ens den som brukar krångla!), å man kände nog av lite magmusklerna efteråt. Ungefär sådär som när man ha vari å rida.. ! Så får se vilken träningsvärk man har i mön..!

Eftersom de börjar bli så torrt på backan nu å lite varmare så hade ja dragit fram ett par vita sneakers idag (Undras vart mina Lacoste har försvunnit?!), men de e såndära typiska vita sneakers me tarra ovanpå..

Typ sånhära då... 

Nå, när ja sku spänn fast den där över fossingen så tänkt ja men härkas i världen, är mina fötter feta t.o.m?! Nåja, senare när jag kom hem så insåg jag nog att jag hade haft fel, mina fötter hade varit helt jäkla svullna på morgonen...! Å under timmarna jag varit i skolan så hade svullnaden lagt sig. Jag börja fundera om det här har nåt samband med mina sjuka vrister som jag har varje morgon, så ja börja googla lite på svullna fötter. Det ångrade jag redan när jag såg första sidan på resultaten. Två ständigt återkommande sjukdomar. Fibromyalgi och hypotyreos. Skumma igenom lite fibro-sidan å sen va ja så irriterad så jag stängde ner...! 

Jag borde verkligen inte läsa dessa sidor, för jag blir bara så arg... I snart 4 års tid har jag kämpat med samma problem (tröttheten har varit längst dock... ) å fortfarande inget svar, läkare bara fumlar omkring... Jag har nämnt båda dessa sjukdomar, för fan, skick mig till nån expert då som åtminstone kan UTESLUTA aktuell sjukdom. Som tex med sömnapnén. Jag blev skickad till en expert där, som konstatera att nä, de beror int på det. Så, skick mig ti nästa då, som kan utesluta inom sitt expertisområde. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar