lördag, mars 15

Iiihk?!

Snälla snälla ödet, låååt dehär gå vägen!

Lite nya planer på G (vad annars?!) som sku innebära jobb med det jag vill, och en utbildning! Men tyvärr får jag inget besked idag, kanske inte ens nästa vecka, men jag får åtminstone mera information nästa vecka!! 

Igår var jag å kika på Jenni-träningar, va nog roligt även om de va mest övande ti programmet på hallmästerskapen. OM de nu blir av nå hallmästerskap i år :S Besluta me Jenny å att ja sku försök tömkör faxi lite :D Han var väl inte sådär jätteduktig på det, men det är inte jag heller, men jag tror känslan kommer rätt fort. Kommer ihåg att jag blev grymt impad av både mig själv å Kadidja när vi tömkörde mkt i skolan! Undras om jag inte tömkörde Kalle oxå, eller om det var nån annan som tömkörde honom?! En av mina stora (!!) favoriter, dock red jag honom bara två gånger ;) Ni som känner till Big Mac, så tänk er honom, men lite grövre ;) Fux med höga vita strumpor! 

Kadidja var ett svart sto i lagom storlek, men väääldigt knepig att rida. Efter ett halvår konstaterade Rolle att nää, de här kommer int att gå, å jag fick byta till Simona, som jag red i princip resten av skoltiden (med några variationer ibland.. ) 

Satt å gjorde mina video lectures i irrational behavior häromdan, fick 12,5p av 15 på första försöket, men sku behöva 13p för att nå 85%, vilket behövs för att man ska få ett intyg... ! Vad som dock är skönt är att jag insåg att jag inte MÅST MÅST läsa texterna, även om dom är till stor hjälp, än mindre måst jag göra quizzen på texterna! Det var för dom som går i svårare gruppen... ! Då jag insåg hur lätt det här var per vecka så att säga (har lagt ner kanske 2-3h?) så börja jag fundera på att gå en annan kurs parallellt... Den andra kursen som jag stod å vela mellan att börja med, Developing Innovative Ideas for New Companies: The First Step in Entrepreneurship. Här kan man se på lektionerna som lite preview. Tror den här sku va rätt bra komplement till det jag redan kan. 

Någon på forumet hade frågat vilka kurser man går eller har gått, eller vill gå, å det fanns folk som gick upp till 10 kurser samtidigt! Hur tusan hinner dom?! Men joo, tror nog jag ska enrolla den där oxå, låter så himla intressant, å som sagt, tror den blir ett bra komplement till mina redan existerande erfarenheter av företagande, kursen "redo att starta eget", samt allt företagsämnen man läst i skolorna :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar