söndag, mars 30

Kryptiskt.

Ja jösses ja... Vilken kväll å vilken natt! :D

Kom hem halv 7 i morse efter att ha varit på efterfest till en klubblokal på jakobsgaton. Inte så möe speciellt på efterfesten, men roligt var det iaf. Höll seriöst på pissa på mig av skratt när vi stod utanför stass oxå, så inte kan jag säga att jag inte hade roligt...!

Som vanligt hände ju de ena med de andra, å man fick höra de tredje. De där tredje var rätt trevligt att höra ;) Det finns en hel del jag sku vilja skriva, men som jag hellre behåller för mig själv å mina närmsta vänner ;) 

Fick vip biljett oxå till preopening nästa fredag, men de e liiiite just tajt schema nästa helg. Kurs på frekväll, våffelkväll vi stalle (i shit u not, sku ja ba ha tid sku ja fa tvärt!), sen preopening kl 21. Sen på lördag hade ja visst gått å lova att ja sku va sekreterare i 3 dressyrklasser..! Hoppsan..! Så de gäller ju att vara någorlunda skärpt..!

Jag vet inte va de e me söndagar, men då blir jag tammetusan snål på allt. Idag har det varit allt från smörkex ti ratatouille till smoothies. Oh come on -.- Läste lite recept å kom över ratatoiulle av en slump (man har ju sett filmen!) å läste ingredienserna, å det är heeelt klart nåt jag ska testa på till min specialvesion av 5:2. Om ja känner mig rätt så kan det nog bli en omvänd 5:2, dvs 2 dagar i veckan äta "va som helst" å sen resterande massa grönsaker å tjafs haha ;D Skulle inte alls förvåna mig. Jo, men nej, Ratatoiulle med en kryddig stekt korv omnomnom. Ser det inte himmelskt gott ut?!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar