tisdag, mars 4

Pinterest å annat...

Konstatera igårkväll vad jag befarat.. Jag håller på bli sjuk.. IGEN! De va ju nångång före jul jag hade en såndär en-dags-turbo-flunssa..! Int ska jag bli sjuk igen inte! Förutsatt att int dehär e 2014-års förkylning då.

Vad jag oxå konstaterat... är att av alla facebook, twitter, insta, pinterest, å fan å hans mormor, så e de nog pinterest ja gillar mest! Nåja, fb kanske oxå...  Men om man tänker insta vs pinterest, så föredrar jag nog lååånga vägar (ja skrev just "väntar" utan att reagera...) pinterest före..!

På insta lägger man mer upp sådär va .. "man ser".. för att dela med andra.. så att säga.. men pinterest, de gör jag alldeles för mig själv.. Det är min egna lilla anslagstavla där jag lägger upp bilder JAG gillar..!

Igår va de lite väl tråkig dag på praktiken, garagetimmar hela dagen ;( Kallio sku ti kokkola me Scanian, å fråga om de va NÅN som kunde fara efter honom... plötsligt for dom TRE st efter honom i en bil ;D Så desperat e folk på att ha nåt att göra...!

Sku måst göra nåt åt klassmiddan oxå, som att fara å boka bord.. Men då ja int riktigt får klartecken av nån -.- 3 st vet jag att INTE kommer, men 5 st som e lite halvöppna. Sku tippa på att de e 5 som e riktigt säkra på att dom kommer å av dom 5 e jag en..! Känns lite onödigt å boka bord för 10-12 pers då, om 5 tänker dyka upp.. Speciellt om de annars är fullt där :S

Vad som oxå är lite obvious är att jag har lite bloggtorka :S Eller allt har egentligen varit lite torka... helt glömt bort mitt opsår oxå... Dagarna har bara flygit iväg, känns som jag int alls sku ha varit närvarande sen i fredags eller nåt...! :S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar