tisdag, februari 11

Å där tog de slut...

... min bloggabstinens.

Eller abstinensen i sig e kvar, men... att ha nå å skriva?! De e som helt tomt, helt bortblåst...! Har väl aldrig hänt sig förr det?! ;D Nåjo, nog har det säkerligen hänt, men blev lite snopen, då jag fått hejda mig i tidigare inlägg för att dom blivit så långa...! 

Idag ska jag nog försöka köra lite. Om de e så att vi kör samma idag...! Men e nog lite nervig att köra upp dit där *peka*.... Dels e de förbannat slirigt där, dels e de inte mkt spelrum...! Vi höll alltså på att kippa skräpjord i spituholmen... då ska de backas upp för en relativt brant backe (andra bilden i inlägget igår), å sen tippas av... De e 10m rakt ner på båda sidorna, å ungefär 1m spelrum på varje sida.. Man vill lixom int att de ska ge efter nå där inte...! 

Vad som är roligt var.. Alltså brosan har nyligen ta't busskortet på samma vis som jag tog C-kortet nu, dvs genom optima, å dom hade faktiskt test i ecodriving... ! Han vann i sin klass med 21 l på hundra! Vilket är riktigt imponerande! Så det är riktigt roligt att få åka me brosan å se hans körstil.. ! 

Dessutom e de riktigt kul att få följa med hur de går till "bakom kulisserna" så att säga på stan... ! 

Nåja, börjar snart bli dags att ställa sig iväg..! Hoppas de har gått bra för alla andra vänner på praktiken! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar