söndag, februari 9

Humor på hög nivå.

Det tyckte jag åtminstone när Anna skicka en utube länk via fejjan chatten på en duktigt skön låt. Fråga om hon had läst mitt senaste inlägg, vilket hon INTE hade ;D Nästan lite spookyt haha! 

Nå, nu ha ja snoka upp den låten på spotify å suttit å varvat den me john de sohn idag. Anna förstår den där feelisen ja gillar, den där "sommarfeelisen" i en låt, å bägge dessa har det... Men va de just e som ger den där sommarfeelisen, de kan ja inte säga :S 

Ojojoj lätt skakis är man idag, är nog lite stolt att jag orkat 2 kvällar på raken som (nästan) 32åring! Dock såg jag Sandra sitta i inträdet, först sa hon "oj hej!", å ja reagera int riktigt, men fundera vaför en "obekant" sku säga just "oj hej", så ja kolla lite nogrannare å såg att de va Sandra å min spontana reaktion blev "nej va fan ere ty?!" :D

Sen fundera jag på att vända om å gå hem, för då stod ålderskrisen å knacka mig på axeln ;) Men jag hade nog rätt, inte var hon 18 ännu, puh! De e lixom det som är de värsta, när man ser dom där "små stalltjejerna" (som int är så små nåmera...) på krogen..! 

Nå, stod å prata me Sandra senare oxå, å t.o.m hon sa "va, e du så gambäl reji?!" ... Ja precis, ja e ju tyvärr de, även om ja int fattar de själv riktigt..! Anna satt å moitta på att hon känd sig gammal å, vafan, du e väl.. 23? 

På tal om Anna å ålder, så hade vi en lätt humor juttu när jag var 29... Var ut me anna på mellen, å hon sa nåt i stil me "vafaan e de här, de e ju bara typ 30 åringar här!" Jag harkla till lite åt Anna, å sen börja hon skratta... ;D Nå, ja tar de som en komplimang, att mina vänner int ser mig som 30+ ;D 

Ja fy tusan ja, i mön börjar praktiken....! Å de e nog tur att de inte blir varje helg (eller varannan) numera, sku helt ärligt inte orka me det..! Men den här helgen fick det bli så! :) Sen blir det väl eventuellt då efter praktiken oxå :) Alltså krogspringandet menade jag då...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar