lördag, februari 8

Hjeeelp?

NU blev jag nervös...!

Messa min bror om provresultaten ja fått igår, å fick tibax att Kallio e sjukskriven 2 veckor, så jag ska köra Scania redan på månda! HJEEELP! Jag hade ju lite hoppats på att få ta de lugnt i början, bli varm i kläderna, få åka me min bror å se hur det funkar... int sätt mig bakom ratten redan första dagen! Dessutom vet jag inte om nån ens kommer med! :-o 

Huua, hur ska ja överleva helgen me den vetskapen?! :S 

Jag som int alls var nervös till först, men nu blev jag! Har go lust å ringa lärarn å säga "NÄÄÄÄÄJI, javillintjavillintjavillitjavillint!"... Som sagt, det där med förändringar ;D 

Vi konstaterade igår att vi skulle försöka få ihop till en klassmiddag efter praktiken, men ja sa att de sku bli lite knepigare att få ihop hela gänget, då ja int hadd tfn nuffror ti allihop, men lärarn lova no att han sku fixa listan åt mig, om ja fixar folket ;D Dessutom sku vi försöka få Dahlin me denhär gången oxå.. ! 

Uscha, måst nog försöka tänka på nåt annat nu, blev så nervös över messet från brorsan! 

Sku fa ti apoteket efter lite mera sårplåster igår, å fick tag i nå riktigt bra.. Dels va dom lite större än dom jag hade, å så var dom "Bacteria binding surgical dressing". Så de va ju riktigt bra! Dom ska alltså dra i sig smuts från såret, vet att de finns helt vanliga plåster med sån funktion oxå.. ! Dessutom e dom riktigt sköna å behagliga, supertunn film me pad på bara, så int nå knöcklande å rivande hit å dit..! Har märkt stora förändringar sen ja övergick från omnistripsen till dom här andra sårplåstren..! 

Fick tips av Omsig (en holländare som heter Gismo!) om en riktigt skön låt... Inte så ofta folk lyckas tipsa mig om musik som jag gillar. Anna lyckades riktigt bra med John De Sohn. Å andra sidan hade hon länkat den på effjan å inte tipsade mig direkt, men de va en riktigt lyckträff. Vet att man ska nog försöka lyssna på de som Anna lägger upp, för de e oftast bra! :) 






Vellu sa igår nå ganska humor å..  Ungefär att den uppfattningen han hadd fått om mig först va int alls samma som jag siståslutligen är :D Nu på slute, å framförallt igår, så had han börja se nya sidor hos mig, å börja nog inse att jag kan vara rapp i käften om ja vill :D Å han insåg att ja kanske int va så pryd som han först trott heller, men heell, han har inte ens sett i närheten av de ja e ännu haha ;D

Där ser man oxå den mentala biten för mig som person, HAN har märkt förändring under den här kursen... ! Så de e ju int bara jag själv som märker att jag förändras, dvs håller på bli mig själv igen.. ! Men jag sa å att jag orkar int ta itu me nåt sålänge jag int har ordning på huvu.. ! Huvu först, resten sen!

Han sa dessutom att jag är en härlig person, å jo, jag vet.. höhöh ;D Nånej, men jo... Det var roligt att höra att han tycker det, de är en av dom saker jag strävar efter (som jag nämnde i ett annat inlägg), vara en omtyckt person.

Känns lite konstigt då man sitter lite halvsliten här, å de bara e lördag idag... ! Känns ju som söndag för mig!

Usch nej, nu blev ja nervös igen ;(

----

Konstatera just oxå att ja måst nog verkligen ta å besöka holmen här bara vägarna blir torra.. ! Sitter å tänker på alla galna muppar där hela tiden å saknar dom, så de börjar nog bli dags för ett besök snart! Tror nog Knallen saknar en del av sin inredning ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar