måndag, februari 10

Nervös...!

..... Nu börjar ja bli sådär lagom nervös.. !

Usch usch usch...! Hoppas jag överlever denhär dan åtminstone :S Jag vet int alls om jag e redo för detta! :S Tvi vale...! Jag trodde de sku bli lite lättare när ja känner folk där å ska ha min bror som handledare, men .... NOG BANNEMIG E JAG NERVÖS FÖR DET NOG! Fattar inte hur andra överlever detta?! Typ dom flesta börjar idag...!

Jag hoppas SÅ att jag får bli varm i kläderna lite å se hur de går till å int köra direkt idag! :S Å speciellt om ja ska köra, att jag INT kör ensam! Fyyy va ja e nervös :(

Jag måste bara tänka på Kallios missöde som han berättade, så får jag hålla i minnet att även den bäste kan misslyckas..! Nå, nu e han kanske inte speciellt bäst sådär specifikt, men han e en äldre typ, å även han misslyckades...! Dock hade han tur i oturen, när han kom nerkanandes för en backe me sidan före...!

Mår så illa nu så ja håller på avlida -.-


UUUSCH snart är det dags att åka, tror ja börjar lipa haha...! De här e värre än när man sku ti en ny gård! Även om ja brukar säga att börja på en ny gård är som att börja på ett nytt arbete...!

Andas iiiiiin, andas uuuuuuut... andas iiiiiinn... andas uuuuut.... Pust!

Wish me luck! Uppdaterar ikväll om jag har överlevt ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar