torsdag, april 10

Bitter...

Ja ä änte bitter... Som en viss Tony sa... (Min favorit-Tony för den delen... )

Nejmen jag är lite bitter, egentligen har jag ingen direkt orsak eller vet varför jag e bitter, å sen är det en liten grej till som späder på bitterheten. Så idag är jag bitter! Det enda som dog ner lite på bitterhets-skalan är att radio x3m just nu spelar Klingande - Jubel.

Kan inte heller gå ut i helgen, hur mkt jag än vill. Jenny förbjöd mig. Nånej skämtåsido, men e lite kort på cash, så borde hållas hemma. Bara det här kommer att reta gallfeber på mig. Har så vår-feelis å är så beroende av att se folk, så vettetusan hur jag ska överleva!

Här e f.ö min favorit-tony i form av robert gustafsson




Det enda som är en liten tröst nu, är att det i princip e tävlingar varje helg. Visserligen träningstävlingar, men vafan, har nåt att göra då. Nu i helgen är det vid Nurk, nästa helg har vi träningstävlingar i hoppning, å så tror jag det sku vara nåt i kokkola snart, å sen är det 1 Maj tävlingarna, å sen börjar det köra på med riktiga säsongen.

Den här har väl alla sett, men ja kan ju inte låta bli att dela den. En av dom få saker som får det att rycka lite i mungipan på mig...!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar