tisdag, april 1

Förälskad...

...Ja på ett sätt var ju det ett april skämt, för de e int nån karl det gäller, men det är en blogg ;) Så nu var jag snäll å avslöja det redan på första meningen ;)

Men jo, jag e förälskad i singelbloggen. Satt igår å lusläste så länge jag orkade å skratta så tårarna rann. Tjejen har precis samma sorts humor som jag har, och ett helt underbart sätt att beskriva det hon tycker å tänker! Alltså jag e så fascinerad av denna blogg så jag sku kuna printa ut varenda inlägg hon skriver å tryck det i fejset på alla ja känner å säga LÄS prkl!

Håhå, fick just ett samtal, som ja sa typ igår, det kan gå fort undan nu om det vill sig. Men först ska jag å ta reda på lite saker å grejjer... Det är det här planeringsskedet som alltid är lite krångligt, byråkrati ni vet xD

Sen ska jag å tömköra faxi idag oxå! :D Det blir kul, drömde om det inatt att vi flasha iväg i världens ökade trav.. som att jag ens sku hinna med faxi då?! Men tydligen gjorde jag det i drömmen x) Nå, man har ju visat häst för hand ett par gånger, så man e nog införstådd med hur mkt springande det gäller xD

Så jo, sku måst dra kläderna på mig å fara in ti arbetskraftsbyrån, ja hittar bannemig ingen tfn nr till dom på hemsidan, så jag måst in varje gång. Kanske jag sku kom ihåg att fråga efter tfn nr ti disken nu direkt?!

3 kommentarer:

  1. PRECIS så kände jag när jag hittade singelbloggen! Vet hur du känner haha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, den bloggen är utan tvekan min nya bibel, mitt ljus i vardagen, .... mitt allt! Hahha! Jag har seriöst lust att skrika ut till hela världen att läsa den här bloggen eller dö! :D

      Radera
  2. Haha, och det är ju ni läsare som är MITT ljus i vardagen!! Tänk, vem behöver karlar när man har den här fina gemenskapen!! Tack söta du för dina fina ord!

    SvaraRadera