onsdag, april 2

Pastellblogg?!

Jag vet inte riktigt hur och i vilket skede min blogg blev en pastellblogg?! Att jag gillar lila det är ju inget nytt. Men sen att de kom både rosa å turkos, å ljusblått med i bilden, vet inte riktigt hur det hände?! o.O Jamenar, titta på dehär!


Nåja, vem behöver inte lite pasteller såhär på vårkanten, i min annars så gråa blogg ;) Höhöh, där fick ja till det. 

Uscha fastnade helt på pinterest igårkväll, arrangerade om mina boards litegrann å laddade upp nytt. Min pinterest e nog i särklass den där jag har mest followers.. nåja särklass e väl att ta i, såg att min twitter har 15, å pinterest har 16 ;) Men som jag tidigare sagt, ja gillar pinterest väldigt mkt. Hur som hafver fastnade jag på pinterest igårkväll, å såg att klockan var närmare 12 innan ja gick å la mig. Yay. Å inte somnade ja ju sen heller. 

Egentligen spelar de ingen roll att jag har mest followers där, kunde ha betydligt mindre, men den mesta aktiviteten sker där. De e lite roligt! :) Kom på en bra board häromdan, men förstås glömde jag den. Precis som när jag skulle googla på något för några dagar sen, öppnade fliken å där blev jag. Följande dag kom jag på vad jag hade tänkt googla på. Inte lätt när mkt snurrar i kontoret ;) 

Idag då? Jovars, idag blir det troligen en relativt lugn hemmadag. Men sen blir det program igen. Vattenjumppan på torsdag, sista gången, sen möte på fredag på förmiddagen, eventuellt skoldag resten av dagen, förhoppningsvis våffelkalas (seriöst, jag blir aldrig för gammal för att 1) äta våfflor, 2) hänga me tjejerna i stallet), å sen oxå förhoppningsvis (HINT TILL MARIE) preopening på stass. Lördag sen består av träningstävlingar i dressyr, dock såg jag att vasa har på söndag, så det drar väl bort en del deltagare från oss, men sådär är det. Då ska jag sitta som sekreterare i 3 klasser. Sen är man väl lagom slö på kvällen vilket passar bra, eftersom det kostar 35 (!!) euro in till stass, Maria Montazami är där. Så kanske Lärrys om man orkar. På söndag sen blir det ActivExpo med morsan! Dock såg ja ju nu att Activexpo inte har uppdaterat sin hemsida för 2014, men det blir nog av! 


Så det är planerna inför helgen. Ja just de, glömde ju Jenni-träningarna ikväll, så det ska jag på. Eller å se på! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar