tisdag, april 8

Fortsättning på random.

Jag kom på igårkväll.. inatt... När jag kollade min insta, å instautmaningen jag fick av jenny, att i 5 dagar lägga upp bilder på ett valfritt tema. Mitt tema var ju #mindresmickrandefoton. Å när jag såg dom här fotona igårkväll, så blev jag verkligen å fundera på vad som är upp med alla karlar?

När jag i min stillhet analyserade dessa bilder, så konstaterade jag att dom är från samma kväll. Dessutom kan jag lätt konstatera att dom är från 2010, eftersom jag ser att jag har sårtejp under armen, å det var 2010 jag blev opererad i armhålan. Man pratade inte heller om duckface på den tiden.... (Dessutom ser jag att jag har min vita Guess väska, ååh, va jag saknar den!)





Det här är vad karlar raggar på. Vilket gör mig ännu mindre förstående på VARFÖR?! Jag tror jag seriöst skulle behöva en analytisk kommentar av Lars här. 

Tänkte nästan lägga in en passande Nemi stripp här, men vafan, de finns för många att välja på. Jag tror Nemi är min idol. Kan man säga det när folk frågar om man har nån förebild eller idol?! Nemi! Men hon är ju så fantastisk. 

Tusan vill lyssna på musik, men på nåt vis lyckas alla sånger få mig att börja längta till sommaren ännumer, så till den milda grad att jag seriöst blir tokig. Som tex Veronika Maggio - Hela Huset. Den får mig å börja tänka på när man går hem en tidig varm, lugn, stillsam morgon efter en fantastisk fest! Jag tror på något vis fortfarande att denna sommar kommer att bli fantastisk. Jag vet inte riktigt varför, men jag har den känslan. 

Ja just de ja, ska iväg å tömköra faxi här om en timma oxå, skönt det så får jag nåt annat att tänka på! Försvinner in i min lilla bubbla när jag jobbar med honom! 

Borde börja lära mig att använda etiketter oxå, tusan jag är så dålig på att komma iåg det -.- 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar