tisdag, april 8

Random.

Jag känner lätt bloggabstinens, men jag vet inte hur jag ska kunna klå mitt helgs-inlägg innehållsmässigt. :S Det känns som att det var toppen av intressant å nu e de helt tomt :S

Var över till annas ikväll på kaffe å tjejsnack, fasen va de e skönt å va å snarvla, å int bara via chatten..! Dessutom har anna så gooou kaffi ;)

Något som slog mig idag... VA E UPP me alla karlar?! Nu är ju den här helgen inte det första som händer, men det första jag valt att skriva om. Och jag insåg att jag inte ens har försökt, å mittiallt står dom å svansar framför en.

Förra helgen picka jag en i armen då han stod brevid mig, å sa hej (alltså jag visste vem han var, inte en totalt random karl). Det var allt jag gjorde. Den här helgen mötte jag honom i dörren... (nåja strax innanför) å sa hej. Och så mötte jag den-andra-vi-inte-pratar-om i trappan vi moody. Va e upp lixom?! Min stackars hjärna klarar inte av det här.

Sa åt Marie att jag borde stå å boxas lite på Micki så kanske han portar mig. Av nån orsak sa marie att ja lär nog få stå å bulta på honom länge då, tror inte risken är så stor att jag blir portad :P Jag kan ju seriöst int fara ut nåmer om de ska va såhär varje helg?! Skulle jag flirta hejvilt så kunde jag väl förstå då... Men jag har lixom inte gått ut för det, å speciellt inte senaste helg med den inställningen jag hade då! Jonej, men då... ! När man är i sitt värsta jag, ja då fan kommer det erbjudanden från höger å vänster, NEJ VAFAN E UPP?! Har folk faktiskt så möe vårkänslor?!

Nej seriöst jag förstår inte, å det känns lite jävligt att säga "tack, men nej tack" varje gång. Å varför säger jag nej då? Jo, för att ONS inte är värt ett piss längre. Inte ens lite. Jag får ingenting ut av det förutom ångest. Eller nä, inte får jag ångest heller, sålänge jag kan rymma därifrån innan han vaknar ;) Jepp, det var min melodi. Då slapp man allt jobbigt.

Men nej, jag har som princip numera, INGA ONS MERA! Iaf inte nu. Kanske nångång i sommar sen, men nej, inte nu.

Fick just en idé som jag borde ta å diskutera med en typ. Något som kunde bli stort med god tur.

Nåja, det tar jag sen. Vet inte riktigt hur jag ska kunna sova, är så på G, så många tankar å funderingar som snurrar i huvudet. Och att jag sen drack 2 koppar hos anna kanske inte gör det så mkt enklare att somna ;)

Fasen jag har så jävla bra feelis, kan det här bli bästa sommaren ever?! Det känns som att det finns potential åtminstone. Jag har bara den där känslan att det kommer att ordna sig. Vad det är som ska ordna sig vet jag inte riktigt, men det kommer att göra det. På alla sätt och vis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar