onsdag, april 30

Krystat..

...inlägg. Nu vet jag inte hur många gånger jag har försökt skriva... Det börjar bra, jag skriver nåt, känner mig taggad, å sen.. jaa, samma visa x) Igår skrev jag faktiskt om en trip down the memorylane, vilket var helt trevligt, men inlägget blev inte klart, å nu kände jag mig inte lika peppad för det längre... Vad lära vi oss av detta?! Jag skriver bäst då jag analyserar nånting. Sen om läsarna håller med är ju en annan fråga...

Senaste update nudå:

Tävlingsbygge idag. Det blev 119 startande! Härligt! Dessutom ska jag å fundera med Farbror C idag oxå, hoppas nu bara man inte fryser ihjäl. Gick med kall näsa igår, det snöade (!!!) i morse!

Sen i morron smäller det av. Fredagen ledig, å sen far väl Jenny å jag till vasa på lördag å kollar, å sen ska jenny tävla på söndag! Ååh så spännande det ska bli att se Jennys resultat i år. Det är på gott å ont.. ! Faxis trav har ett större register, hon har förr fått höga poäng på traven för att den varit så jämn. Där e risken nu med ett större register på traven, den kan bli mera ojämn, men lyckas Jenny hålla den jämn, så har han bättre trav nu än innan. Oavsett om hon inte får fram bästa traven, så borde det ändå bli bättre än förut.. !

Det är så himla mkt som spelar in nu, dom har inte tävlat på länge, säkert lite nervösa båda två. Faxi blir spänd, å det gäller för Jenny att lyckas få fram det bästa ur honom, oj huhhu, nu blir ju jag nervös oxå.. ! Som sagt, över ett års slit ska börja betala tillbaka sig nu.. ! Och dom framstegen dom har gjort under denhär tiden, det är helt obeskrivligt.

Så det ska nog minsann bli spännande, OMG JAG HÅLLER PÅ DÖÖÖÖR VARFÖR ÄR DE INTE SÖNDAG NU REDAN?! Bwaaah..! Jag håller seriöst på att dö för jag är så hiiimla nyfiken på resultaten!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar