lördag, maj 17

Blogga lite snabbt..

.. Insåg att jag inte har bloggat sen i torsdags, men då man inte riktigt haft tid..!

Var till sjukan igår, 9 rör blod snodde dom av mig, såg att hvc-remissen även innehöll B12 vitamin, så ska bli kul å se vad jag har på det nu. Sist hade jag överskott. Men jag vet att B12 i mitt fall inte har nån betydelse, för mitt mående var det samma som när jag hade överskott som nu. Så det är inte orsaken.

Sen var det lungröntgen å ultra hela buken. På rtg säger dom ju inte så mkt, men på ul:n (kan ni förstå att det inte var samma läkare! Däremot samma sköterska som sa "jaha, hej igen!"), sa hon att allt såg bra ut, inga förstorade lymfkörtlar, å mjälten såg bra ut. Så tummen upp för det..!

Igår hade vi talko oxå inför dagens tävlingar, fasen vad duktiga vi är. Dessutom hade några fixat dit käk, så vi fick avnjuta mega god sallad, fisk, pilsner, kaffe, bulla, ja massor..! Salladen jag åt var helt suveränt god, en taco-sallad!

Idag är det då Dagen D, då det är dags för att fota. Hoppas det går bra för jenny nudå, i torsdags hade faxi varit jättefin (fotona från förra inlägget), och igår hade han känts bra när hon jumppade honom..! Så jag hoppas verkligen på resultat idag. Vi har Evelina/Andrea med Zak, Hanna & Rilla, Jennie & Big Mac, Tilda & Pasa, Marika & Rossi, Corre med både Lilli å Leo, Jenny & Faxi, å Linda med Big Mac som representerar föreningen.. !

Oj shit va klockan går, sku ju måst börj ställ mig iväg... E såndär dag, då man int riktigt vet va man ska lägg på sig... to be honest så sku (håll i er) en magväska va riktigt superbt, för om det blir så varmt så ja inte har jackan på idag, (där jag har allt) så blir det lite knepigt... ! Dåliga fickor på brallorna, så dit lägger man inget. :S Nåja, får la se om ja tar en annan väska för att lägg allt i, den e så stor så ja får kameran å allt å rymmas dit. Kanske sku va nå de, så behöver ja int ha jackan på om de blir såpass varmt.. !

Första ekipaget startar 10:00, 10:30 på andra banan. Snälla Nina A hade printat ut startlistor åt mig, så ja enklare kan håll koll på vem som startar! Nej nu måst ja nog ställa mig iväg! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar