måndag, maj 19

Med sorg i mitt hjärta...

.. och med tårar i ögonen.

En väldigt ledsam dag.

Ibland vänder det helt plötsligt. Ibland går nära å kära från oss alldeles för oväntat. Idag har Farbror C fått gå vidare, och får nu vara som den 4åring han kände sig som.

Jag är tacksam att Elin meddelade både anna och mig rätt tidigt. Efter att jag hade sålt Elmo och före jag flyttade till Åland, red jag Farbror C rätt mkt, och nu har jag ju tömkört honom. Det är en häst som i sina 24 år har stått i samma box, en häst som alltid funnits där. Så det ÄR en häst som berör många.

Tror nog inte jag riktigt förstått det helt å hållet ännu, är rädd att det kommer att ske när man ser hans box.

Vila i frid, Farbror C <3



2 kommentarer:

  1. Usch vad jobbigt för dig! 24 år gammal, vilken kämpe...

    SvaraRadera
  2. En kämpe indeed! Han var så pigg å kry ända in till det sista!

    SvaraRadera