torsdag, maj 22

Seriöst...

.... HUR funkar den mänskliga hjärnan?

Eller åtminstone min hjärna?! Kan någon snälla förklara det för mig, alternativt slå mig med en slägga i huvudet varje gång ja tittar på en upptagen karl?!

Jag borde seriöst börja med såndär gummiband-runt-handleden-bestraffning när jag tänker på nåt sånt, för jag kan helt på riktigt inte bli intresserad av en karl som är singel. Nej, det ska vara nån som e upptagen. Förstås.

Såg ett ögongodis idag, som jag trodde att jag hade glömt å gömt, men så -pang- som en blixt från klar himmel, rätt i kontoret, å så kom den där djupa sucken igen. Why, oh why?! Bara för att jag råkade gilla hans personlighet då, å tyckte vi hade bra personkemi sådär den där ena gången vi snackade på riktigt. Men nej, varför kan jag inte få den känslan me en karl som e singel?! Nej, då e de bara "jaha... whatever... "..

Om jag ska förklara mina känslor i barney stinsons-gifs så blir det väl ungefär såhär..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar