lördag, maj 10

Stretcha sig till värk?!

Alltså jag är helt makalös...!

Satt å kände av axeln lite som krånglat nu sen ja... tidernas begynnelse.. (jag har så förbannat dålig tidsuppfattning... men typ från vattenjumppan då)... nåmen e den inte värre nudå, efter att ja känt av den lite?! Alltså jag har rört på axeln å armen, testat vilka lägen som funkar, å hur mkt det funkar. Såklart..!

Samma sak me ryggen, har haft lite ryggont å stelhet efter att ja sov duktiga 13h* inatt, så ja satt å "lyfte ut" skuldrorna å rörde lite på dom oxå, nåmen börjar de fan int pirra i vänster skuldra då?! Såklart. 

Jag borde fanimej int få röra mig förrns ja e i bättre skick, kroppen pallar int ett piss, men för att bli i bättre skick måst man ju röra på sig. 

Å för den som int förstår det, ja överdriver till 90% nu ungefär. Jo axeln stretar emot, jo de pirrar i skuldran, men så usligt är det inte. Lite surt bara att vattenjumppan sku bråka me axeln sådär, men jag e ju sån oxå som int kan köra 70%, utan de e som 0 eller 100. Så konstigt sen då om man e trasig?! Det intressanta är ju att den utlösande faktorn för axeln var när ja la på faxis benskydd. De va då de skar till i axeln å sen dess har en varit trasig. Googlade f.ö på läkningstiden idag, börjar bli lite nötigt. Jag får ju åtminstone på mig byxor nu, men tex att knäppa jeansknapp går int utan smärta.. De e väl typ stadiga 2 månader nu snart?! 

Jepp jepp, slut som artist, var hittar man nya delar?! 



*Det verkar annars bara finnas två lägen för mig nu. Endera sova överdrivet, eller inte få nån sömn förrns 1-halv 2 på natten. Jej. De e som antingen eller. Endera går ja å lägger mig efter maten å sover då tills följande morron som en död, eller så går ja å lägger mig normaltid, dvs mellan 20-23, å somnar då 01-01:30... verkligen jej. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar