torsdag, maj 22

Träningsvärk...!

Japp det har jag. Så innihälvitti. Baksidan av låren, höger ben e värst.. å nu börja ja få lite i vänster ben oxå...


Det roliga är att jag har inte gjort ett jota. Inte gjort nåt som kan framkalla träningsvärk å inte heller fått nåt slag mot musklerna. Dagens mysterium. Som ja sa åt både jenny å anna "jag har ju inte ens sett på gladiatorerna...!"

Men jag har ju förut haft teorier om att jag springer marathon på nätterna (för att jag alltid vaknar upp svettig...), så det här bekräftar väl teorierna ytterligare. Fan... Kanske därför jag har sjuka vrister varje morron! o.O Kanske därför jag oxå har ena akillessenan åt helskota nu?!

Såklaaaaart! *facepalm* Så dum jag är!


Jag tror jag har tagit sleepwalking to next level..!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar