fredag, maj 23

Fotoexperiment...

Hittade en parfymflaska jag helt hade glömt bort, å som inte hade kommit med mig i flytten. Egentligen har jag en till å, men den var jag medveten om, denhär hade jag helt glömt..! Nå hur som helst, så e parfymer en till grej jag har ett thing för (förutom jackor, västar å skor då), det ironiska är att jag enbart använder EN parfym. Jag fann Kenzos flower av en slump, då jag hade varit med Heidi på en "kryssning" me eckerölinjen, å hade testat parfymen. Senare när vi satt i nåt café börja jag sniffa vad tusan det är som luktar så gott, å insåg sen att de var parfymen, så det var bara att raskt springa efter den då.



Sen kom Kenzo ut med nästa serie, där Amour blev min stora favorit, passade mig ännubättre än flower!



Det är den här parfymen som har gjort att jag fått höra ord som "Jamen det är bara för att du luktar så gott det", "Det kom ut en exotisk doft", och mitt ex som varje gång börja sniffa mig i nacken ;) Såhär beskriver parfym.se den... 

Beskrivning - Inspirerad av det kulturrika Asien skapades denna somrigt varma doft av mjuka aromer av kinesiskt te, indonesiska blommor och thailänds mysk och ris. Alla dessa inslag rundas slutligen av med oemotståndlig vanilj. 

Nå hur som helst så var det här ett litet sidospår, iom att jag hittade parfymflarran, testade den, helt okej, men verkligen inte jag. Däremot kom jag på att nån av objektiven till kameran hade ett macroläge som jag inte hade testat på, så parfymflarran fick bli försökskanin... Dock borde jag testa "i verkligheten" oxå hur det här fungerar med macro på långa objektivet... 








Ja de var ett litet test på olika inställningar på kameran. Nr 2 e nog min favorit, den tyckte jag blev riktigt bra  t.o.m.. Sånt kan man roa sig med när man sitter å funderar på vad man ska göra... In speak of that, kanske jag borde ta å se The Perfume igen?! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar