... Idag räcker inte ens ADHD till, utan idag e de nog hela jävla alfabetet.
Sitter å skrattar åt precis allt å ingenting, sitter å rockar som fasen i min stol (Kolla just KAJs koncert i skolparken), heeelt fnissig som jag sku va sådär lätt besprutad, å allmänt upp å nervänd.
Så jävla rastlös så jag vet int vart jag ska ta vägen. Gymmet i morse gick helt ok, nu gäller det att försöka hålla i trådarna då å fortsätta igen. Förbaskade nystart.
Vägde mig oxå i morse, vilket jag inte riktigt vågat göra, då jag varit borta 2 veckor från gymmet, men se, hela 300 grams viktökning, å jag hade byxorna på mig, vilket jag inte brukar ha. Så jag e nöjd som fäääsen! Det betyder att ätandet börjar bli på rätt oxå, visserligen med lite slarv, men det går åt rätt håll.
Sku måst pompp i duschen oxå, å saakeli så mkt som ska göras. Borde kolla vilka kläder man ska ha med sig oxå, härkas va problem jag har. Tänkte försöka få med kameran oxå, å jag ogillar verkligen att resa utan bil, man måste ju lixom släpa på ALLT då.
Kameran, kläder + smink, (högklackat? finkläder?), å surfplattan. Sen kanske nåt tidsfördriv på färjan om man nu lyckas koncentrera sig. Om man nu int ser på netflix då, beroende på hur kontakten är. Hörlurar, icke att förglömma.
HJÄÄÄÄÄÄLP!