Visar inlägg med etikett Tatuering. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Tatuering. Visa alla inlägg

fredag, augusti 1

Life is goood.

Japp.

Sitter å softar, lyssnar på Annas playlist på spotify, så mkt enklare å ba lyssna på hennes än å laga egna, då vi princip hör på samma sak ;) Samma sorters playlistar å samma musiksmak (så gott som), så .. passar perfa ;)

Sam Smith - Stay With Me. Lyssna, riktigt skön låt. En såndär låt som kräver baslåda. Tror lustigt nog att det var jag som tipsade Anna om denhär :D En annan riktigt skön låt som jag kom över av en slump, är en reggae version av Aviciis Wake me up. Så värt att lyssna på den oxå ;)

Sitter å funderar på en cider, men jag mitt dåkelskaft håxa ju int att jag bara har en kvar :S Måste ha gått åt möe på midsommarafton ;) Nå, inte tar spriten slut i första hand, det beror på hur kräsen man är ;) Å min Caipi är only for special moments ;)

Nåja, sådärja... Nu fastna jag på pinterest oxå. Känns inte riktigt som pinterest nånsin slog igenom, men ja stendiggar det. Här är en länk ifall nån vill kika vad jag har där. Blev att pinna lite Dermal Anchors. Oj ack (som jag redan nämnde) va ja sku vila ha sån...! Men jag e nog sån mespropp. Dessutom vet jag inte riktigt vem som gör såna, tror ingen här i stan iaf...! Tyvärr hittar man ju inte riktigt originella DAs, men det är riktigt snyggt på fingrarna eller på ovansidan av armen... Jag som är så löjligt förtjust i blingbling, så de här sku ju passa mig ;) Plus att de e int lika permanent som en tatuering iaf. Ett annat alternativ är såndär stav som är formad som [ istället, men har en känsla av att den e dels smärtsammare, rörligare å krångligare att göra... Nåja, vad vet jag. Int ska ja grubbla på det nu..

Vidare till tatueringar. Sitter å glor på tats som ja gillar. Nåt som e riktigt snyggt på karlar e såna som går upp mot halsen. Sleeves har jag aldrig varit nåt stort fan av, eller färgade tatueringar...Nåja, heter man Zombie Boy så då funkar sleeves ;) Rico (zombie boy) e en typ ja sku gift mig me tvärt! ;) Den här videon ska ni se (okej ja lovar, ja slutar med länkar nu!) på zombie boy, å så ska ni höra på låten. Låten är en av mina "Sunday Softs", Zoo Brazil - There is Hope. Kan förövrigt inte höra den låten utan att tänka på Rico ;)

Jonej, cidern uppdrucken å åskan har dragit vidare, så nu får de va färdigflummat å dags att uppsöka snarklådan ;)

tisdag, juli 29

Bästa sommarn ever...!

...

Anna å jag beslöt oss för att de här sku bli bästa sommarn ever. Vi ser ju hur bra det gick... ?!  Jo, sommarn är officiellt slut när jeppisdagarna tar slut, allt efter det är bara bonus ;D

Nåja,  till en viss del (rätt så stor del) får man ju skylla sig själv, för det sker ju inget om man bara sitter hemma å inte gör nåt! Men jag har ju faktiskt gjort lite och det kommer jag att komma ihåg med glädje :)

Så att jo, inte kan man ju förvänta sig att det sker nåt om man inte gör nåt. Synd att ekonomin ska begränsa allt, och OJ GUD VAD JAG BLIR TRÖTT PÅ MITT TANGENTBORD (spaceknappen som krånglar å det blir särskrivningar både här å där... )

Men jo, en av mina planer jag har haft i sommar är att  åka till vasa å festa... men det krånglar ju till det hela lite, endera ska man fixa sovplats, eller så en chaffis som e villig att köra. Ingetdera är enkelt för mig att hitta :S

Familjen har funderat lite på husbil, å ja måste medge att man mer å mer vänjer sig me den tanken ;) För att just åka på olika äventyr :D

Från äventyr till total lycka. En av mina favoritskådisar är ju den fenomenala Simon Pegg. Och jag hittade hans twitter. Så nu sitter man här å fnittrar å fnissar över allt han skriver.

På tal om skådisar så hittade jag mina drömmars man (förutom att han var en bad guy förstås.. ) i en film igår. Ack sån vacker skapelse att vila ögonen på.


Som vanlig person ser han ju tyvärr inte så spännande ut... :/ 

De här fick mig igen att vila göra dermal anchors, men då det bliiiir så jobbigt om man ska opereras igen. Plus att jag tror dom e nog rätt smärtsamma..! Inte nog med det så blev ja tatueringssugen igår oxå (å tydligen lyckades ja smitta anna oxå)...

Har funderat på att lägga Tinja på insidan av vänstra armen å sen ska ja lägg mimmi oxå, men har inte bestämt mig om det blir Mimmi eller om det blir Sippelins Forever a Jewel. På insidan av andra armen har jag funderat på att lägga Hodgkins -å så ett svart ribbon- Lymphoma och sen 2005 under ribbon:et.. Eller om jag bara lägger ett ribbon. Det återstår att se, men Tinja är det som kommer först...